معرفی بازی | امپراتور قطارها «Sid Meier's Railroads»
  • کد مطالب: ۲۲۹۹۸۵
  • /
  • ۰۷ خرداد‌ماه ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۷

معرفی بازی | امپراتور قطارها «Sid Meier's Railroads»

این بار می‌خواهیم به یک ماجراجویی متفاوت برویم، جایی که در بازی Sid Meier's Railroads باید امپراتوری راه‌آهن و قطارهای خودتان را بسازید و هر روز آن را توسعه دهید. 

این بار می‌خواهیم به یک ماجراجویی متفاوت برویم، جایی که در بازی Sid Meier's Railroads باید امپراتوری راه‌آهن و قطارهای خودتان را بسازید و هر روز آن را توسعه دهید.

هدف شما در این بازی بسیار ساده است. باید مسیر راه‌آهن خودتان را بسازید و سعی کنید این کار را به شکلی انجام دهید که در نهایت بیشترین سود تجاری را برای شما داشته باشد.

برای این منظور، مثلا می‌توانید با منابع در دسترس، راه‌آهن را به شکلی بسازید که شهر‌های مختلف را به هم وصل کند و در مسیر آن معادن مختلفی قرار بگیرد.

هرچند ساخت راه‌آهن در این بازی ساده و راحت طراحی شده است، چالش‌های خاص خود را هم دارد. برای نمونه، ممکن است مسیری را در نظر داشته باشید که دو شهر را به هم وصل کند و بخواهید این کار را به شکلی انجام دهید که یک معدن هم در مسیر راه‌آهن باشد.

با این حال، رسیدن به این هدف، به معنای آن است که راه‌آهن شما باید از کوه‌ها یا موانع دیگری بگذرد. در نتیجه باید هزینه بیشتری برای ساخت آن پرداخت کنید.

اینجاست که سؤال پیش می‌آید آیا این هزینه ارزشش را دارد یا خیر. قطار‌های بازی هم انواع مختلفی دارند و به مرور می‌توانید از فناوری‌های پیشرفته‌تری در ساخت آن‌ها استفاده کنید.

مثلا با جلو رفتن در بازی، قطار‌هایی سریع‌تر خواهید داشت که می‌توانند حمل‌ونقل هر چیزی را سرعت ببخشند. در مجموع، چهل نوع قطار مختلف در بازی در دسترس است. 

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.